jonasonpt.blogg.se

2013-04-17
12:33:56

EN enkel regel för att få platt mage till sommaren!!
Sitter och kollar på lite klipp på youtube och ser alla dessa annonser "följ denna gammla regel för att få platt mage" ser alla youtube klipp på sidan "Six pack abs shortcuts" "From fat to six pack" och funderar om folk verkligen går på sånt? 
 
OM det var ENKELT att få ett sexpack, skulle inte då ALLA ha det? 
 
Som jag sa, EN enkel REGEL "Work your ass off" vill man ha ett sexpack så får man fan jobba för det. Det kräver att man tränar ofta, sköter sin kost och verkligen ger ALLT. INGET FUSK!!! Inga jävla chipspåsar för att det är helg, inget godis, ingen pizza, ingen öl. Klarar du inte det är du fan inte värd att ha ett sexpack. Sluta tro att saker kommer gratis i livet och att det alltid finns genvägar. 
 
Så vill du ha ett sexpack till sommaren så lyft arslet från soffan och ut å spring, klarar du inte det, ut å gå. Börja någonstans! Gör sen detta VARJE dag, INGA UNDANTAG. 
 
Winners never quit and quitters never win!

Kommentar:
#1: Nätterlund

Jag och ölen ska klara det här tillsammans! Leave no beer behind!

Svar: Sparar min öl till sommaren jag ;)
Kristoffer

2013-04-19 @ 00:21:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: