jonasonpt.blogg.se

2013-05-15
22:16:10

Cindy 19 varv, redigerat å klart :D
Äntligen så har jag fixat videoklippet! Det tog sin lilla tid, men nu är det här! Klippet är rejält uppspeedat för att ni inte ska ledsna att kolla på det :)
 
Jag använder mig inte av kipping, som alla crossfit utövare gör, det finns inte tillräckligt högt chinsräcke för det här... Mitt PB är 21 varv, men det här är första gången som jag kör på fastad mage. Jag märker att kroppen saknar snabba kolhydrater.
 
Nuff said!
Enjoy, och följ gärna min youtube kanal :) 
 
 
 
Taggar: Axlar, Bröstträning, Chins, Cindy, Knäböj, Lats, Magrutor, Motivation, PT, Personlig Tränare, Pull-ups, Tips, Träningsdagbok;

Kommentarer:
#1: Nätterlund

du glömde helt att skriva hur lång tid du hade på dej!

2013-05-15 @ 22:24:06
#2: Nätterlund

fast det stod iof i början på klippet :P

2013-05-15 @ 22:24:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: