jonasonpt.blogg.se

2013-04-14
18:48:25

Helguppdatering!
Lite kort om vad som hänt i helgen bara. Fredagen började med att vi lirade lite beachvolleyboll och drack lite öl, japp, Gävle har redan sommarvärme ;) Nej, men vi lirade på korpen i deras inomhus beachvolleyboll hall. Förra året så va vi stamgäster på korpen och spelade minst en gång i veckan. Men nu till iår så har korpen höjt priset från 200kr/timme till hutlösa 350kr/timme. Detta har medfört att vi endast har spelat 4-5 gånger i år...
 
Har ingen dagsfärsk bild på volleybollen, men den här får duga..
 
Nu finns det även en läktare ovanpå det lilla "huset" i bakgrunden...
 
Det var inledningen på dagen det, några öl och några smashar senare så packar vi ihop grejerna, dushar och gör oss redo för en kväll på stan. Förförfesten inleddes med ölspel där vi kollade på Ganster Squad och drack 3 klunkar varje gång någon blev medvetslös eller dog... Detta var ett stort misstag då det knappt fanns någon scen i filmen då just detta inte hände. När filmen var slut så landade vi någonstans på 210-220 klunkar. Ja, det var svårt att hålla räkningen på slutet. 
 
Efter detta kom det lite mer folk och vi hade en "vanlig" förfest med lite ölspel och div. TP-liknande frågor. Kvällen avrundades med krogen och trotts mitt tillstånd så lyckades jag spela in 300kr på black jacken. Awesome!
 
Efter vad som kändes som en evighet på en  buss med 30-talet fulla 14? åringar. Så va man äntligen hemma, fick bara 5 timmar sömn på "natten" inann min kropp bestämde sig för att det var dags att vakna.
 
Lördagen inleddes sedan med 20-års firande av Gustaf, med släkt och vänner i Gävle och trotts att det kändes som att "treo-fåglarna" hammrade på sitt allra bästa så lyckades man hålla god min och vara trevlig. Hoppas att jag var trevlig iaf :P Såg nog inte allt för sliten ut heller tycker jag...
Kavaj och snygga skor borde man alltid ha på sig, känns grymt bra när folk tittar på en på affären och när man till och med får komplimanger av damen som sålde min mat :) Känns alltid lika bra när man får lufta sina Johnston & Murphy med, 25-års present av min pappa och hans fru. 
 
Lördagen avrundades med chips, dipp och Return of the Empire på tv. Soft dag... Ingen träning på bakisdagar! 
 
Söndagen tog lite mer fart och kl 10 hade jag en kund på gymmet. Han jobbade OTROLIGT bra idag och har nått jättestora resultat, dels genom sin viljestyrka och dels genom mina råd och träning. Han är en riktig inspirationskälla! Eftersom jag då blev så inspirerad så körde jag ett eget bonuspass då jag tränade lite på mina svagheter, traps, pecs, vader. 
 
Det börjar ändå ta sig, om ett år eller två så är man nog nöjd :)
 
Så det va min helg kort sammanfattat! Nu är det dags för en ny vecka, nya utmaningar och förhoppningsvis nya blogginlägg.
 
Train insane or stay the same! Tack för mig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: