jonasonpt.blogg.se

2013-05-02
17:50:00

30 day challange, 6-pack abs
För att se lite vad som kan hända på en månad så kommer jag nu att ta bilder varje dag på min form. Målet är att bygga upp mer magmuskler och även minska lite i underhudsfett. Det som jag kommer att göra annorlunda nu är att varje träningspass kommer att avslutas med 5 set crunches till failure(viktat och oviktat) detta supersettar jag med rumplyft till failure, här gäller det att fortsätta jobba trotts att det känns som det brinner i magen. När du tycker att du inte klarar fler så ge dig fan på att köra 5 till, det går...
 
I övrigt så har jag precis börjat med periodisk fasta men kommer inte att räkna kalorier eller äta en lågkaloriekost. Bara för att intala mig själv att inte förändra kosten så startade denna utmaning med en gyrostallrik, jag kommer även att dricka gainer efter varje träningspass.
 
Vi får se om detta kommer att förändra min mage, eller om det krävs att ändra kosten...
 
Ok, utgångsläget, helt avslappnat:

 
Bilden från första dagen blev så suddig så jag tog en ny andra dagen istället. Spännt läge.
 
 
Ska säga att jag har ett relativt bra utgångsläge MEN det är mycket svårare att se förändring när man väl har tränat ett tag...
Taggar: Kost, Magrutor, Motivation, PT, Personlig Tränare, Tips, Träning, Viktnedgång;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: