jonasonpt.blogg.se

2013-05-11
13:14:00

Två års träning! 2 års transformation ÄNTLIGEN!
Definition mot storlek första året på vänter sida, andra året till höger (Vikt&fett%):
 
Har inga bilder på ben från första deffen. Finns mycket att jobba på... men det kommer :)
 
Här kommer lite jämförande med hur formen var innan jag började träna. Vägde på den tiden runt 69-70... Och dagsformen till höger.
 
Jag tycker att största skillnaderna ser jag på propotionerna, det ser ut som jag har fått kortare armar, kortare hals osv. Vilket i min mening betyder att jag har fått en grövre överkropp. Ska även tilläggas att jag ALDRIG har gått över 11% kroppsfett under tiden som jag har tränat. Så det har inte varit någon form av "deff" inför de senaste bilderna.
Då får vi se hur det är nästa år igen, på återseende :)
 
PS. Alla som börjar träna, ta vettiga förebilder!! :) DS.
Taggar: Axlar, Bröst, Chins, Knäböj, Kost, Magrutor, Motivation, PT, Pectoralis, Personlig Tränare, Triceps, Träning, Träningsdagbok, Viktnedgång;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: