jonasonpt.blogg.se

2013-05-10
00:26:00

Övergår från bilder till filmer!! Cindy crossfit
På grund av att jag inte har lust att hela tiden ha en fotograf med mig när jag tränar så har jag nu gått över till att filma istället, införskaffade mig i onsdags en GoPro Hero 3 för att göra filmer om allt möjligt och lägger nu upp första filmen. Jag ser verkligen fram emot att göra filmer, tar gärna emot tips på bra redigeringsprogram med, gillar inte WMM...
 
Jag har tagit bort ljudet från filmen p.g.a. mycket oljud i bakgrunden och kommer i framtiden att lägga in ett ljudspår som jag spelar in i efterhand :)
 
Dåså, ett varv Cindy är första filmen. ENJOY!
 
 
 
PS. på måndag så kommer en hel omgång Cindy, 20 min av blod svett och tårar. DS.
Taggar: Axlar, Bröst, Bröstträning, Chins, Cindy, Magrutor, Motivation, PT, Personlig Tränare, Pull-ups, Tips, Triceps, Träningsdagbok;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: