jonasonpt.blogg.se

2013-05-13
18:17:00

Cindy 19 varv, och lite lek :)
Då var det dags igen, Cindy, 20 min av rent helvete. Första gången man körde cindy på fastande mage också. Finns bara en sak att säga, hemskt. Mitt pb ligger på 21 varv men idag klarade jag enbart 19. Pushade mig själv till max ändå, var tvungen att spy efter att vi var klara :/ Resten av passet kändes lite kasst då...
 
Eftersom det tar en evighet att redigera filmen (8gb), så kommer lite "lek" i gymmet från ett tidigare pass :)
 
 
 
Kom ihåg att ha kul på gymmet så är det lättare att få det till en vana :) 
 
Videon från dagens cindy kommer snart :)
Taggar: Axlar, Bröst, Bröstträning, Chins, Cindy, Knäböj, Motivation, PT, Personlig Tränare, Pull-ups, Squats, Träningsdagbok;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: