jonasonpt.blogg.se

2013-05-03
16:43:47

Andra dagen i utmaningen.
Kroppen kändes tung efter första veckan med träning efter en tvåveckors förklylning men trots detta så så körde jag ett bonuspass med: framsida axlar, traps underarmar och självklart även mage nu. Det va hemskt att gå på å köra mage stenhårt igen eftersom träningsvärken från igår hade börjat komma. Kombinationen träningsvärk+mjölksyra är inte underbar. Jag övade även lite på handstand pushups, human flag och lite chins klämde jag in med. 
 
För farsan var Fredagen dagen med stort D, både att hans fru fyller år, men även att han fick hämta ut sin nya bil, Audi Q5. Han lät även MIG köra premiärfärden hem från bilhandlaren, första gången man kört en fabriksny bil. VILL HA! 
 
Jag nöjde mig med att köpa ett par funktionsstrumpor för att testa ha när jag jobbar. Eftersom man går i skor på gymmet 6-7 timmar om dagen så blir det riktigt varmt. De va dock skitfula, som tur är så kör jag långbyxor när jag jobbar, så ingen behöver se dem....
 
Beauty and the beast ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: