jonasonpt.blogg.se

2013-02-25
14:34:40

Kort presentation av mig själv och bloggen.

Jag hoppas med den här bloggen kunna hjälpa er att få bättre och säkrare resultat av er träning och samtidigt bidra med inspiration och motivation.

Vem är jag då? Jag heter Kristoffer Jonason, är 26 år gammal och jobbar som personlig tränare vid Everytimefitness i Sandviken. Träning har varit en stor del i hela mitt liv så efter min ingenjörsexamen vid Högskolan i Gävle så bestämde jag mig för att jobba med något som jag verkligen brinner för, träning och fitness. Direkt efter min examen så sökte jag personlig tränare vid Personal Training School i Stockholm och hade en underbar utbildningstid där nere, att umgås med 30 personer som har precis samma intresse som en själv kan ju inte gå fel. Efter två månader med kvarg och proteindryck så kom jag ut som bambi på hal is och skulle vara PT. Men när kundernas resultat börjar komma så är det den bästa känslan som finns och ett kvitto på den kunskap som man besitter, på den vägen är det och jag kunde inte trivas bättre med mitt jobb.

 

Lämna gärna lite kommentarer om det är något speciellt som ni vill att jag tar upp :)

 

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: