jonasonpt.blogg.se

2013-03-11
18:37:52

Är man snygg på gymmet så tar man inte i!
Ska inte lova att jag aldrig mer ska dricka, det har man hört för långa gånger :p däremot ska jag nog hålla mig till en gång i månaden.

Det gick som förväntat idag, kasst. Trotts att jag körde med 10 kilosvästen så trodde jag att jag skulle landa på 22-23 min för filthy fifty. Men icke 50 burpees med väst tog livet av mig och jag snubblade in på 25 minuter... Mina kunder jobba enormt bra idag dock, så jag har nått art glädjas åt :)

Nu väntar ett benpass imorgon och Cindy på onsdag, siktar på 16 varv med västen. Annars blir jag besviken.

Den ser ut att vara från 50-talet men är betydligt nyare. Slitsamma, är man snygg på gymmet så tar man inte i tillräckligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: